Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nevím, mně to vždycky doktoři vysvětlili. Poprvé mě nastřihli, protože jsem rodila nedonošené dítě a podle lékařů bylo třeba zajistit, co nejmenší trauma z porodu pro dítě, což mimo jiné obnášelo nastřihnutí. Podruhé mi lékař vysvětlil, že nastřižení se lépe šije než nekontrolovatelné "otřepky". To mi znělo logicky. Navíc jsem s nastřižením a následným sešitím neměla sebemenší problém. Akorát to pálí jak čert, ale jinak nic.

0 0
možnosti
Foto

To pálí i bez, ale psssst :-).

(testováno obojí)

0 0
možnosti
MR

A kdyz tu kikinu necha doktor roztrhnout se a dite bude pidusene,tak zas bude jecet co ti zli doktori spachali.!!!!

1 1
možnosti
BN

Ja jsem se nastrihnout nenechala a vezte ziju i ja a oba moji plodi ;) Ja holt verim, ze jen male procento zen nastrih opravdu potrebuje.

2 0
možnosti
MR

A kdyz tu kikinu necha doktor roztrhnout se a dite bude pidusene,tak zas bude jecet co ti zli doktori spachali.

0 1
možnosti
ND

Víte, já pořád žasnu, jsem sice z minulého století, kdy se nástřih prováděl bez debaty, ale to, že si matka určí, zda být nastřižena, či ne zavání malinko hloupostí. Ona dovede vyloučit nebezpečí možnosti roztržení hráze? Ona dovede posoudit, zda se porod tím, že je hlavička větší nezkomplikuje pro dítě? Porod není jako přes kopírák. Napsala jsem článek o srovnání matky dříve a nyní, měla jsem tam napsat, že dnešní matky jsou občas papežtější než papež,. Půjdete-li cestou  vlastního určování vedení porodu, tak to možná příště, až budete mít nějaký úraz pro chirurga, tak si na ránu raději dejte pavučinu či si ji rovnou počůrejte. Je to přeci přírodní, no ne?;-D 

Zabýváte se tím, co je lepší pro vás a ne co je lepší pro dítě. Hlásáte bludy a při tom zapomínáte na to, že ohrožujete dítě. Rv

4 5
možnosti
Foto

Kdo nechce vidět, nevidí. Kdo nechce slyšet neslyší. Pak je naprosto zbytečné cokoliv vysvětlovat. Přeji hodně síly a štěstí s tímto typem myšlení.

3 2
možnosti
Foto

To, co pisete o mechanismu porodu je nesmysl a není k tomu třeba být porodník-stačí na ZŠ  nepropadnout z fyziky. Ale jinak vřelý souhlas . Nechce-li matka episiotomii, neb tomu lip rozumí, budiž jí dopřán přirozený postup v souladu s přírodou. Předpokládám, že i bez případného následného šití (příroda chirurgy taky nedisponuje). Však na příjemné prožívání sexu (mj,) stačí jen vzpomínat. V přírodě.

3 0
možnosti
Foto

Milá paní Majová, vidím, že povědomí o mechanismu porodu byste si měla rozšířit vy sama. Ano, kostrč je při porodu pohyblivá. Ne však vleže na zádech. Doporučuji některá z těchto videí pro utvoření představy http://www.osteopathyny.com/why-the-traditional-birthing-is-not-ideal/ a https://www.facebook.com/CUBsupport/videos/687983404606050/?fref=nf Nebo některou z odborné literatury.

2 0
možnosti
FS

Bože můj, další lesana. A co očkování, taky jste proti?

3 4
možnosti
Foto

Lesana - miluji to slovo. :-D Nejsem proti očkování. Jsem ovšem proti represivnímu přístupu státu k němu.

3 0
možnosti
RP

Slečno Míková moje dcera měla podobné názory před prvním porodem jako Vy. Žádný epidurat,  nastřížení, kdyby to šlo rodit do vody nebo v sedě hlavně , aby miminko neutrpělo šok a  trauma ze světel..No zkratka takové řeči jsme poslouchali od čtvrtého měsíce, bez odporu jsem to snášeli, nemělo cenu diskutovat s někým , kdo nerodil. No a potom když porodnice u nás byla plná a narychlo ji vezli 30 km do jiné tak byla ráda, že vše šlo v režii doktora a chlapeček byl rychle venku. A při druhém jsem už za celou dobu těhotenství žádné takové řeči neslyšeli.

A řeknu Vám to nastřížení je u porodu to nejposlednější co jsem řešila. Hlavně ať už to skončí a je to za mnou.Nevím jak u koho, ale žádné následky ani psychické ani fyzické to u mě nezanechalo.

4 3
možnosti
ZA

Moje řeč, moje řeč!  Sotva to děcko v břiše dokážem odnosit a bez pomoci lékařů bysme všechny u porodu zemřely a naše miminka taky. Dýchat neumíme, bolest nezvládáme a potřebujeme epidurál, uvolnit se, aby se dost otevřely porodní cesty taky neumíme, tlačit neumíme a bez zatlačení na břicho by v nás to dítě zůstalo. Bez nástřihu se roztrhnem až po konečník, bez oxytocinu bychom neměly kontrakce a bez methylerometrinu bychom po porodu vykrvácely. Jsem vděčná za to, lékaři bezpečně porodili obě mé děti.

8 3
možnosti
LM

Mohu porovnat - byla jsem nastřižená a po druhé jsem se natrhla. Nad natržením lékaři lamentovali, že to je děs, ale byla jsem už 12 hodin po porodu schopná sedět normálně a ne bokem jako po nastřižení, kdy jsem si nemohla pořádně sednout asi 10 dnů. Takže za mne natržení bylo lepší, on jenom ten zvuk nastřihávání (jako když něco pářeme) není moc příjemný.

3 0
možnosti
JT

A já to mám obráceně. To šití po natržení bylo tak nepříjemné a dlouhé, že jsem vzpomínala na preventivní nastřižení...

1 0
možnosti
Foto

Ano, i do vody se dá hezky rodit. Nicméně vyloženě vzpřímená poloha není nezbytně nutná, hlavní je netlačit na kostrč, která je při porodu pohyblivá.

0 0
možnosti
Foto

A to je zajímavé, říkáte, že pevně srostlé obratle kostrče se při porodu uvolní a mohou se hýbat? A pak se to kostní spojení zase rychle obnoví? Pozoruhodné...

3 1
možnosti
MS

Až to tady napíše fundovaný lékař-porodník, který má za sebou dlouhá léta praxe a řadu porodů, budu to brát vážně. Internetové vyčteninky amatérské duly vzbuzují jen blahosklonný úsměv. :-)

2 4
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem ve Vás vzbudila úsměv! Krásný den přeji!

2 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik