Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZR

Nemyslim si, ze to je nemozne. Ja sama jsem byla po porodu naprosto v pohode, a to se dcerka narodila prirozene koncem panevnim. Porod jsem zvladala s usmevem, az se na me porodni asistentky chodily divat. Priteli jsem pak rekla, ze to nechapu, ze jsem se ani nezapotila. Po porodu bych klidne i hned vstala, kdyby me nenutili dve hodiny povinne lezet, ten cas utikal neskutecne pomalu. Po samotnem porodu jsem v ten samy den pobihala po chodbe, sedela na posteli ve zkrizenem sedu, citila se plna energie a bezela si pro dite (nenechali ji u mne, asi si mysleli, ze po porodu koncem panevnim budu hodne vycerpana, to uz u druheho ditete nedovolim). Takze Kate mohla uplne v pohode tech deset hodin po porodu odejit z porodnice po svych, ja bych sla klidne taky:-)

1 0
možnosti
DT

I kdyby to měl být podvod, o nic nejde. Princeznu mají? Mají. Je zdravá? Je. V dnešní době testů DNA by si jistě nikdo nedovolil udělat trik s podvrhnutým děckem, takže - řeč a voda plyne...

1 1
možnosti
MS

Třeba má princezna Kate velkou pánev. :-)

0 0
možnosti
Foto

Princeznička vypadala vyžehleně, to je fakt. Ale porod byl zjevně velmi rychlý, takže proč ne. Mamina byla upravená od vizážistky. Ten článek o konspiraci mě taky pobavil.;-D

3 0
možnosti
JR

J82a95r74a 79R41a65n43k

5. 5. 2015 20:43

Se Sovetskym svazem a jeho propagandou dojdeme k svetovemu miru......

3 0
možnosti
MP

Bulvár (jedno zda ruský nebo jiný) hledá senzace za každou cenu. Moje třetí dítě (váha a hlavička větší než u princezničky) bylo běloučko-růžové, vyžehlené, až mi připadalo divné, takové jiné. Já jsem po pár hodinách šmejdila po oddělení, tehdy nebyly mobily, cpala se k telefonnímu automatu a roztrubovala šťastnou zprávu. Kdybych bývala doma měla zajištěné to pohodlí jako Kate, tak bych taky mohla zvesela odejít. Nutné pediatrické prohlídky se u prominentů ve vším klidu zajistí doma.

6 0
možnosti
Foto

Taky jsem startovala do sprchy jen co mi přidělili postel. Byla noc a nikdo si se mnou nechtěl povídat, i miminko spalo.

0 0
možnosti
MT

Ta paní, kterou citujete, to je moc pěkný exemplář exaltované hysterky. To se psycholožkám občas stává.

Jinak spekulace okolo Kate a porodu jsou úplně mimo mísu. Má extra nadstandardní servis jak v celém těhotenství a při porodu, a bude ho mít i doma. Z porodnice odešla proto, že jí v tom nic nebránilo. Kdyby měla porod komplikovaný (čímkoliv, protože ani královským rodinám se komplikace nevyhýbají), pravděpodobně by domů nešla hned ten samý den. Mít okolo sebe armádu služebnictva všeho druhu, může takhle načančáno a s úsměvem odcházet domů po 12 hodinách od porodu skoro půlka rodiček.

9 2
možnosti
JR

J68a54r64a 24R32a22n77k

5. 5. 2015 20:46

Sorry, ale v Kanade chodi domu take druhy den, pouze pokud jsou komplikace zustavaji nejaky den navic, nezalezi na "puvodu", takze proc by mela nemocnice zbytecne vydelavat na necem, co neni nutne?

1 0
možnosti
MK

Stejně to je zvláštní, že pět hodin po porodu stála. Mému kamarádovi se narodil syn a pět hodin po porodu nemohl ani chodit

23 0
možnosti
Foto

Už jsem to psal na FB, ale ještě jednou: „Rusové spekulují, že porod princezny Kate byl podvod.“ A co když neexistuje žádná Kate? A co hůř, možná neexistuje ani Velká Británie. ;-D

14 0
možnosti
Foto

A že jste si jako zářný příklad přirozeného porodu obtížného "asi jako výstup na Sněžku" (nejlépe novou lanovkou italské provenience) nevybrala tu běženkyni, co rodila na lodi. 

Korunované hlavy (a nejen ony) mají nadstandardní servis. 

Nemyslím tím v tomto případě ani tak zdravotnictví, i když vhodná medikace v problematických okamžicích může vykonat svoje (vyskytnou-li se), jako spíš vizážisty, rádce a poradce všeho druhu. 

Vždyť stačí se jen umýt, nalíčit, učesat a převléci. 

Co se dělo v zákulisí těch několika málo minut z videa, zůstává pro diváky utajeno. Princezna udělala několik kroků, postála, zamávala, asi dvakrát tikla (udělala nezvyklou grimasu, snad kvůli vlasům), pak se otočila, opět udělala pár kroků a zmizela. To by klidně zvládla i po epiziotomii, a jiných výkonech, dokonce i po narkóze (po ní by klidně mohla být i pěkně vybuzená, t.j. hyperaktivní, kdyby na to přišlo).

9 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik