Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Můžete mi sdělit jak byste chtěla dítě zvážit na těle matky?Šílená jste tak jedině vy a vám podobné matky,co z těhotenství a porodu dělají drama a hlavně si myslí,že svému tělu rozumí a porodník dělá vše proto,aby porod co nejvíce matce znepříjemnil a nastřihává jen proto,že ho baví šít:-/

2 9
možnosti
Foto

Máte pravdu, měření a vážení nelze, mám tam chybu, děkuji za upozornění, opravím to. A jak píšu v "medailonku", uvědomuju si, že všichni lékaři či porodníci (či PA) nejsou špatní, svět není černobílý, nicméně já píši o převládajících tendencích.

2 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik