Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, milé ženy. Díky, že jste. :-)

0 0
možnosti

Taky souhlasim. Moje deti ani po porodu nebrecely. Kdyz jsou naplnene potreby neni duvod ;) A taky jsem je nikdy plakat nenechala. Nosila jsem a chovam doted. Na vlastni postel neverim, savci potrebuji byt v rodinnem hnizdecku :)

0 0
možnosti

Souhlasím, Kláro. Vždycky jsem se řídila spíš intuicí, moc jsem toho o výchově raději nečetla, takže jsem nebyla až tak zmatená a snad jsem toho moc nezkazila. Kojila jsem každou chvíli, tahala je jak kočka koťata..Ale to už je fakt dávno.:-):-):-) Dávám karmu a zdravím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik