Diskuse

Ježíšek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

patřím k těm, co mají rádi Ježíška i tradici. Vadí mě tenhle trend. A i já budu ta, která bude pěkně naštvaná, pokud jejímu dítěti někdo bude chtít říkat, že ježíšek neexistuje. Bavila jsem se o tomhle trendu se starší 18ti letou dceru a koukala na mě co je to za nesmysl.Vzpomíná na dobu , kdy ještě věřila velmi ráda, stejně jako já. A to samé chci i pro malého synka

0 0
možnosti
Foto

To je naprosto v pořádku. Absolutně respektuji všechny, kdo "hru na Ježíška" (jako toho, kdo dává dárky, ne hru na jeho existenci, o té nepochybuji) hrají. Mrzí mne spíš, že obvykle nejsou respektováni ti, kteří tuto hru hrát nechtějí.

0 0
možnosti
Foto

... pěkné téma k zamyšlení R^ Vnímám to podobně :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že se to dnes moc prožívá. Mně řekli pravdu i s ukřižováním ještě ve školce. A v první třídě se pan učitel normálně ptal, kdo věří. Myslím, že to muselo nevědoucí dost nahlodat...

0 0
možnosti
JB

J74a91n 93B41í49l57e19k

26. 12. 2015 5:57

Krásná doba, když malý človíček ještě věří na Ježíška, Jen škoda, že to nevydrží déle.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik