Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Myslím, že za chvíli se tu objeví příspěvek některé z rodiček a zaručené svědedctví, že té a té rodičce zrůdní lékaři z nemocnice XY prováděli Kristellera dokonce sbíječkou a že to všichni viděli...

2 4
možnosti
DT

Já tomuhle hmatu vděčím  za život svého nejstaršího dítěte. 

:-/

Zbytek jsou kecy. Co platí, je život, ne nějaké dojmy.  Rv

0 7
možnosti
BN

Dalsi vdecna nebozacka, obet porodniho nasili. Vite pani, kdyz reknete A, musite rict i B. V jake poloze jste rodila, ze se vase dite dostalo do uzkych?

4 0
možnosti

Mně se tlačilo nejlépe v leže na zádech, mám takovou pánev. Pořád mi nutily kleky, na bok, balon...

0 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem si něco přečíst o té Kristellerově expresi a (vědecký) Internet ji pod tímhle názvem nějak nechce znát. Říká se tomu v zahraničí jinak? A co konkrétně zakázala WHO v roce 1952? Můžete uvést konkrétní regulaci WHO nebo smlouvu, ze které ten zákaz vyplývá?

1 0
možnosti
KN
JT

My mame zkusenost zcela odlisnou. Dve hodiny se porodni baby dost drsne snazily vypudit dite tak aby bylo prvni v roce. V 0:15 toho nechaly, v 1:15 prisel lekar a v 1:30 bylo dite bez problemu na svete.

0 0
možnosti

Vždy záleží na lidech.

Ale dnes mám někdy pocit, že lékaři porodníci jsou líčeni jako nepřátelé a porodní asistentky jako spasitelky.

0 0
možnosti

Tak se mi zdá, že se dnes ze všeho dělá věda. Proč se pořád řeší porody. Sestra pracuje v porodnici a když vypráví, s jakými porodními plány mnohdy rodičky přijdou, připadá mi to jako v blázinci. Myslím si, že doba se hodně změnila a nikde nebudou ženu k něčemu direktivně nutit. Prostředí v porodnicích se hodně změnilo, tatínkové mohou k porodu, ale nic se nesmí přece přehánět a vždy jde hlavně o zdraví miminka.

Ale mě dnes z diskuzí připadá, že jde hlavně o maminky a jejich pohodlí. Porod není nemoc, ale vždy se může cokoliv stát. A jestli budu rodit ve vodě, nebo zavěšená na laně - to je přece jedno, hlavně ať je miminko v pořádku. Moje pohodlí jde v tu chvíli stranou.

Rodila jsem třikrát, pokaždé v jiné porodnici a nikdy jsem z toho neměla žádné trauma. A to byl poslední porod před 15 lety, kdy se podobné věci ještě vůbec neřešily.

10 6
možnosti
Foto

P { margin-bottom: 0.21cm; }

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Pane Nový, velmi děkuji za příspěvek!Já, přírodní matka (snad se to počítá, i když jsem přebarvená), pro změnu zase poučím vás. ;-) Lékařivelmi rádi nazývají Kristellerovu expresi pouhým přidrženímfundu, aby tak sami sebe kryli. Ve vašem zdroji je v technice výkonujasně popsána KE namísto přidržení fundu. Přidržení jelogicky přidržením, obvykle dlaněmi, ne vyvíjením tlaku směremk pánvi, jak je zapovězeno, kdežto slovo exprese, jak jistě víte,znamená vytlačení.

1 0
možnosti
Foto

Pane Nový, velmi děkuji za příspěvek! Já, přírodní matka (snad se to počítá, i když jsem přebarvená), pro změnu zase poučím Vás. ;-) Lékaři velmi rádi nazývají použitou Kristellerovu expresi pouhým přidržením fundu, aby tak sami sebe kryli. Ve Vašem zdroji je v technice výkonu jasně popsána KE namísto přidržení fundu. Přidržení je logicky přidržením, obvykle dlaněmi, ne vyvíjením tlaku směrem k pánvi, jak je zapovězeno, kdežto slovo exprese, jak jistě víte, znamená vytlačení.

1 0
možnosti
JN

a zase ta demagogie...

autorka a přírodní matky opět dokazují svoji základní neznalost...

Exprese plodu přidržením děložního fundu vs Kristellova exprese

zdroje jsou i online a světe div se pod termínem Kristellerova exprese

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Exprese_plodu_p%C5%99idr%C5%BEen%C3%ADm_d%C4%9Blo%C5%BEn%C3%ADho_fundu

P.S.:předem díky za mínusy

4 5
možnosti
MH

minusy mate za svou insitnost :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8171x
Odmítám nekriticky přijímat vše, co je nám společností předhazováno jako normální či dokonce prospěšné. Náš svět je vzhůru nohama. Věříme lékařům více než svému vlastnímu tělu. Jíme jídlo, které nás pomalu zabíjí - ale raději zavíráme oči, abychom nemuseli jinak. Žijeme tím, co je venku, a svět uvnitř nás necháváme umírat. Slepě věříme médiím a společenskému diktátu a stáváme se ovcemi. Věříme, že pravda je to, co si myslí většina. A když je někdo jiný a smýšlí jinak, je to hned blázen. Tak tedy těší mne! Jsem jeden z nich. :-D

 

karla.mikova@seznam.cz

Seznam rubrik